wtorek, 6 grudnia 2016

Wracam!

Hejka!
Dawno mnie tu nie było i jest mi z tego powodu dość przykro. Nie było postów, ponieważ nie miałam możliwości robienia zdjęć.
Dziś już do was wracam i mam nadzieję, że zostanę na dłużej. Bądźcie czujni, gdyż w najbliższym czasie pojawi się naprawdę dużo postów. Nie będą one tylko i włącznie ze stylizacjami.








Dziś chcę wam pokazać bluzkę ze sklepu Fesswybitnie. Nie jest to post we współpracy z tą firmą, ale bardzo podobają mi się ich ubrania, więc wpadłam na pomysł, że wstawię wam posta z ich bluzką.
Jakość niestety nie jest powalająca, ponieważ tym razem zdjęcia robiła mi inna osoba i nie obeznała się jeszcze z moim aparatem. Bardzo też chcę podziękować jej, że zgodziła się na zrobienie mi tych zdjęć.









Link do bluzki Klik
Spodnie z dziurami- Reserved

Pozdrawiam i do zobaczenia już niedługo Natalia 💘






11 komentarzy:

  1. Czekam już na te kolejne posty i pozdrawiam :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że wracasz! No a bluzka faktycznie prezentujeprezentuje się świetnie! Uwielbiam motywy kaktusów!
    Buziaki, Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. herb is also used to treat nervousness, coronary heart palpitations, and headaches. Its sedative impact can be utilized in treating insomnia.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/


    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak sie ciesze,że wracasz już od dłuższego czasu czatuje kiedy cokolwiek dodasz. A u mnie pomysły na prezenty cz.1+ konkurs także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że wracasz;D powodzenia w blogowaniu :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, że jesteś :) Oczywiście kliknęłam w link! Możesz pogratulować ode mnie osobie, która robiła Ci zdjęcia, bo wyszły naprawdę fajnie!

    Może wpadniesz na chwilkę dzieciństwa? :) Disney on Ice

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś! Ładna bluzka ♥ x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Fesswybitnie. Mają fajne ciuszki :)
    Fajnie, że wróciłaś do blogowania :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Czytam każdy komentarz :)
Wchodzę w każdy link :)
Komentarze niepotrzebne usuwam :)