czwartek, 29 grudnia 2016

Winter outfit #1/ 2016

Hejka!
Dziś znów mam dla was bardzo prostą stylizację, bo ostatnia wam się spodobała.
Wiem, że miałam wstawić świątecznego posta w ubiegłym tygodniu, ale niestety spadło na mnie wiele obowiązków i nie wyrobiłam się z nim w czasie.
Wiem jednak, że 1 stycznia pojawi się nowy post, ponieważ zaraz go napiszę i później opublikuję.

Do spodni wzorowanych na boyfriend, które mogliście zobaczyć w poprzednim poście (klik) założyłam czarny golf i botki na korku. Ta stylizacja jest naprawdę bardzo prosta, ale mi się bardzo podoba i chodzę w niej naprawdę często.





















golf- sinsay/ spodnie- cropp/ botki-CCC



5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Czytam każdy komentarz :)
Wchodzę w każdy link :)
Komentarze niepotrzebne usuwam :)