niedziela, 18 grudnia 2016

Autumn outfit #1/2016

Hejka!
Dziś przychodzę do was z stylizacją jesienną. Wiem, że u niektórych z was jest już śnieg i zima na całego, ale u mnie niestety nawet się na to nie zapowiada.
W tej stylizacji nie ma nic nadzwyczajnego, ponieważ ja lubię takie zwykłe codzienne outfity jesienią i zimą. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Następny post świąteczny pojawi się już w najbliższym tygodniu!





















Kurtka- Sinsay, Koszula- Reserved, Spodnie- Cropp, Buty- CCC

Do zobaczenia wkrótce <3

7 komentarzy:

  1. U mnie niestety też nie zapowiada się na śnieg..
    Świetna kurtka! :)
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste stylówki są najlepsze ;))

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ;) Wesołych Swiąt ;)

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie bardzo przypadły mi do gustu. jestem wielbicielką prostych stylów , więc ta również jak nabardziej mi się podoba :)
    pozdrowionka, wosyłych swiąt!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zamiast śniegu błoto, dziś prawie utknęliśmy w nim :-(
    Super outfit, ja też wolę takie zwykłe ;-)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Czytam każdy komentarz :)
Wchodzę w każdy link :)
Komentarze niepotrzebne usuwam :)