wtorek, 12 lipca 2016

Thank You!

Cześć!

Dziękuję wam za wszystkie komentarze pod pierwszym postem!
Jesteście wspaniali!
Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi każdy komentarz.
Z takim pozytywnym nastawieniem z waszej strony i ja mam takie nastawienie.
Dziś przychodzę do was z dość zwykłym postem ponieważ nie mam weny żeby rozpisywać się na jakikolwiek temat.
Są to zdjęcia z mojej ostatniej sesji zdjęciowej, której efekty już mogliście widzieć na moim instagramie. Jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie to zapraszam - nataliatala9
Mam nadzieję że zdjęcia wam się spodobają :)





































Kapelusz - H&M/ Bluzka- H&M/ Spodnie- H&M/ 
Buty- Converse All Star/ Szminka - Vipera 109 Matt

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję i do zobaczenia w następnym poście <3!
Natalia ;)

16 komentarzy:

  1. nie mogę się napatrzeć na Twe kudełki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja! Masz bardzo ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, a o włosach już nie wspomne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie w kapeluszu takie arytystyczne, ładnie :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :* Super kapelusz ;>

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne zdjęcia
    Obserwuje i Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzka ! *.*
    Pozdrawiam!
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na bloga blog-my-life-ok.blogspot.com proszę zaobserwuj
    ps. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo mi się podobają, swietne są :)
    Mój blog
    Obserwuje z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, piękna jesteś a te włosy <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, również dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool total black! You look good in a hat))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Piękna jesteś naprawdę :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś prześliczna
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;) mój blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Czytam każdy komentarz :)
Wchodzę w każdy link :)
Komentarze niepotrzebne usuwam :)